Humm-

Hey Guys, Boleh Aku Tau Tak Kenapa Orang Yang Aku Selalu Sayang Makin Menjauh Ngan Aku ? apa salah aku ? apa aku dah buat ? kalau aku ada buat salah, aku minta maaf banyak - banyak. kalau aku ada buat salah, kalau korang marah. cakap je kt aku, jelaskan apa kesalahan yang aku da buat kat korang. aku rela dimarah oleh korang dari korang menghilangkan diri tanpa meninggalkan 1 pesanan kat aku.

do you know how much it hurts to be left just like that ? without any news about you ? without saying anything to me ? do you know how much it hurts to be alone ? without you by my side ? not like in the past, always there for me, but now ? where have you been ? where did you go ? why did you leave me alone ? why? why? why? why? WHY ?!

Everybody is just the same, and i'm just an idiot to trust you :'(

#Kciao